054-5688108
זוהר יהודית שמש
רייקי, אקסס בארס, טיפול נפשי דרך התת מודע ו nlp, רפלקסולוגיה, עיסוי בטן, קרמים ומוצרים טבעיים

אכילת פירות על קיבה ריקה

פירות אדומים על שולחן

את ההמלצה הבאה שלי אני מיישמת כבר מס' שנים וממליצה כמובן באהבה. תקראו תשתפו ותיישמו.
אכילת פירות על קיבה ריקה
פירות הנן מזון מושלם, הוא דורש כמות מועטה של אנרגיה לעיכול ומחזירה את המקסימום לגוף.
הפרי הינו בראש ובראשונה סוכר-פירות (יכול להפוך בקלות לגלוקוז), ברוב המקרים מדובר ב 90-95% מים. זה אומר שבו בזמן שהפרי מזין אותנו הוא גם מנקה אותנו.
יש לאכול פירות תמיד על קיבה ריקה. למה ? הסיבה לכך היא שבעקרון הפירות אינן מעוכלים בקיבה, הם מעוכלים במעי הדק. הפירות עוברים במהירות דרך הקיבה, משם עוברים למעי, שם הם משחררים את הסוכרים שבהם.
הבעיה היחידה עם הפירות היא, שמרבית האנשים כלל לא יודעים כיצד לאכול אותם ולתת לגוף שלהם לקלוט בצורה יעילה את החומרים המזינים שבהם.
אם אכלתם פרי כקינוח לאחר סעודה וכל הלילה עבר עליכם עם הרגשת כבדות בקיבה ועם טעם רע בפה, זה בגלל שלא אכלתם נכונה את הפרי. אם יש בקיבה בשר, תפו"א או עמילניים, הפירות נשארים כלואים בקיבה והם מתחילים תהליך של תסיסה. יש לאכול פירות תמיד על קיבה ריקה
אין לשתות מיצים בבקבוקים או פחיות. למה לא ?כי ברוב הפעמים אותם המיצים מחוממים. בתהליך הייצור המבנה המקורי והטבעי שלו הופך חומצי וזה בנוסף לחומרים המשמרים.
האם חשבתם שזהו רעיון טוב לצאת מהמיטה, אחרי שבלילה גופכם עבר סוג של ניקוי וריפוי ולמלא את גופכם בכמות עצומה של מזון שיידרש כל היום לעכל אותם ? ברור שלא.
פירות הנן המזון הטוב ביותר שאנו יכולים לאכול כדי להתגונן מפני מחלות לב : מחזקים את נימי הדם החלשים ומונעים מהדם להפוך לסמיך.
עשה כך כל יום לפחות עד הצהריים. ככל שתחזיק יותר זמן עם פירות בלבד, יהיה להם יותר זמן כדי לעזור ולנקות את הגוף שלך. אתה תרגיש זרם חדש של חיוניות ואנרגיה.

בתאבון !

השאר תגובה