054-5688108
זוהר יהודית שמש
רייקי, אקסס בארס, טיפול נפשי דרך התת מודע ו nlp, רפלקסולוגיה, עיסוי בטן, קרמים ומוצרים טבעיים

טיפול גוף-נפש

גופנו ונפשנו נמצאים לרוב במצב של חוסר איזון. מצב זה בא לידי ביטוי בפאן הנפשי / רגשי. במידה והצד הרגשי לא מטופל ולא קיבל יחס, הסימפטום מגיע לגוף הפיסי בצורת כאב או מחלה. החוסר איזון נגרם מסיבות שונות ומגוונות ומשתנה מאדם לאדם. חוסר האיזון יכול להתבטא במגוון רחב של מצבים כגון: תחושה של עומס, מתח וחרדה, פחדים וכו'…

"גופנו כמו חיינו אינם אלא הקרנה חיצונית של מצבנו הנפשי. הנפש נותנת צורה לגוף וקובעת גישה, דרך, אמונה" (פרופ' קורט טפרווין) 

לעיתים אנחנו כואבים פיסית או רגשית. כל כאב כזה בא לספר לנו סיפור ואנחנו רק צריכים להקשיב לו… לשאול שאלות… להרגיש אותו… לתת לו תשומת לב, כי זה בדיוק מה שהוא מבקש. למעשה זה הדרך והתחלה לריפוי. יש סיבה לכל כאב ולכל סבל. הכאב הזה הוא חלק מהדרך לריפוי…. וההקשבה שלנו היא ממש חלק הטיפול…

במידה ולא נהיה ערים ומודעים למצב הנוכחי בזמן, זה יגרור אחריו שרשרת של מצבים נוספים….

תבינו, אנחנו תמיד נמצאים במצב של חוסר איזון, השאלה היא באיזה רמה… כמה זמן… והאם אנחנו מודעים לה. מסלולי אנרגיה חסומים מונעים מן הגוף לתפקד ביעילות.

מנסיון רב השנים שלי בתור מטפלת ובכלל, הריפוי נעשה אך ורק בתזמון הנכון והמדויק, כלומר שהמטופל מוכן ודרך אנרגיה נכונה ומדויקת.

כיצד הטיפול יעזור?

בטיפול ניתן לשחרר את החסימות דרך מסלולי אנרגיה עיקריים הנקראים צ'אקרות ולהשיב את הזרימה החופשית של האנרגיה לכל הגוף. המתחים יורדים, זרימת הדם ויכולת הריפוי העצמית משתפרים. הטיפול ממריץ את הגוף לרפא את עצמו בקצב הפנימי שלו. באמצעות הבאת הגוף למצב מאוזן יותר, מתחוללים תהליכים רצויים בגוף כמו שיכוך כאבים, ויסות עצבי טוב יותר, שיפור בחיוניות האיברים, משהו בתוכנו שהיה חבוי מתגלה לנו בקצב המדויק דרך אנרגיה מיוחדת המתקבלת בטיפול.

 

מה זו אנרגיה?
לפעמים קשה להסביר מדוע מרגישים טוב יותר אחרי טיפול ובשגרה שאחרי הטיפול, מה קרה שם בטיפול, מדוע בוחרים במטפל כזה או אחר, אבל זאת עובדה וזו מהות האנרגיה.
האנרגיה הזאת שעוברת לה כל הזמן בינינו ודרכנו. הדברים שאין להם "הסבר הגיוני" הם נקראים בשפה שלי "רוחניים". מה שלא הגיוני הוא רוחני. אפשר לקשר את הביטוי טיפול אנרגטי לעולם הרוח, כי בעולם הרוח אין קשר להגיון ולמודע שלנו. לכאורה, קורים לנו הרבה דברים מפתיעים ו"לא הגיוניים" בחיים…

האנרגיה יוצאת ועוברת דרכנו בכל צורה אפשרית. גם מרחוק.

הטיפולים שלי לרוב משולבים בכמה שיטות ולפי הצורך האישי ותחושותי. תמיד אשלב את הרייקי כטיפול. מצאתי שהרייקי היא שיטה עוצמתית ומרגשת במיוחד. ובכל פעם מוכיחה לי את עצמתה. שאני מטפלת ברייקי אני מרגישה בבית 🙂 אני מאד אוהבת את השיטה ויודעת שהאנרגיה שהיא מביאה מרפאה, מחלחלת ומגיעה בדיוק לאן שהגוף צריך. אני מעבירה את האנרגיה שקבלתי להעביר וכך מתבצע הריפוי.

חלק מהשנים טפלתי וריפאתי והעברתי את אהבתי דרך מגע ועיסויים, בשלב מסוים קבלתי מסר חזק שעליי להפסיק וצריכה לטפל אחרת. דרך טיפול אנרגטי עצמתי שמשפיע על כל הגופים. הבנתי שהעיסוי הרפואי היה כיסוי לריפוי שעבר דרכי. התקדמתי והיום אני יודעת. היכולת לריפוי דרך החיבור לאנרגיה מתחזקת כל הזמן. אני מאסטר רייקי אוסאוי וקונדליני – שיטת ריפוי מופלאה ומדהימה שאני מאד אוהבת. היום אני מבינה שתמיד שילבתי בדרך הטיפול שלי את השיטה בלי לדעת…

באהבה…

זוהר יהודית

השאר תגובה