054-5688108
זוהר יהודית שמש
רייקי, אקסס בארס, טיפול נפשי דרך התת מודע ו nlp, רפלקסולוגיה, עיסוי בטן, קרמים ומוצרים טבעיים

הכאב בתהליך הלידה

עצירות אצל נשים בהריון

כאב הלידה מושפע ממספר גורמים, הכאב הפיזי כמובן אך לא נוכל לשכוח את המרכיבים הנפשיים והחברתיים. אצל נשים רבות הכאב העתיד להגיע, הוא הסיבה העיקרית לסטרס. כאב הלידה הוא אישי ופרטי שאותו חשה היולדת. את התרגום של אותו כאב עושים המחשבה, הרגש והמוטיביציה. כיום המודעות לכאב בזמן הלידה הולכת ועולה וישנן שיטות וטכניקות מבורכות, טבעיות רבות במטרה להקל על הכאב.

היתרון של הכאב בלידה הוא, בכך שהוא מוגבל למשך זמן הנמדד בשעות ולא בימים או בשבועות. והכאב מופיע בעת הציר, נמשך כ 30-90 שניות, מתגבר בהדרגה, מגיע לשיא ויורד להפסקה של 3-5 ד'. ההפסקה בין הצירים מאפשרת הרפיה, התאוששות והכנת הגוף להתמודד עם הציר הבא.

כאב הלידה הוא כאב טבעי, כאב שאת חשה שהוא פרטי שלך שמגיע מתהליך טבעי שאת עוברת. יש משהו מאד עצמתי בלחוש את הכאב הטבעי שלך, כמו לקחת אחריות על עצמך ופשוט להרגיש ולנשום לתוך התהליך. את הבלעדית של הכאב שלך.

בהמלצתי וניסיוני כמטפלת, כדאי שתכיני ותתכונני ללידה (במקצת ולא יותר מידי :-)),  הביני את התהליך שאת עתידה לעבור וקחי אחריות עד כמה שאת יכולה.

הקלת כאב בלידה, הינה זכותה הבלעדית שלך היולדת, ואין לכפות עלייך כל משכך כאב זה או אחר.

טיפולי אנרגיה ורפלקסולוגיה במהלך ההריון מכינים את הגוף ללידה טבעית ונכונה מבחינה פיזית, נפשית ורגשית ומומלצים מהיום הראשון להריון.

עוד בקליניקה – שמן לעיסוי הפרינאום כהכנה ללידה, שמן מיוחד להקלה על כאב, שמן להקלה מכאב בזמן בזמן צירים.

אני מזמינה אותך לטיפול אוהב נוגע ומכיל 🙂

השאר תגובה